פוליש ווקס לרכב

מה ההבדל בין פוליש לווקס לרכב?

מעבר לשטיפת חיצונית של הרכב, כולנו רוצים שהרכב יראה גם חלק וגם מרהיב. במיוחד  במקרים בהם מדובר ברכב בתחום השירותים דוגמת: לימוזינות, הסעות VIP או כל תחום אחר שבו חשוב לשמור על נראות ויוקרתיות. כמובן שטיפול פוליש ווקס מתאים לכל סוגי הרכבים. בשוק הרכבים בתל אביב קיימים מספר טיפולים משלימים לשטיפה החיצונית ולדיטיילינג. כיום, לצד כל מוסך בתל אביב תמצאו גם טיפולים כגון: 

טיפול פוליש לרכב – שהוא בעצם תהליך הליטוש שהרכב עובר כדי להסיר פגמים ושריטות.  

טיפול ווקס לרכב –  ציפוי הרכב בשעווה היוצרת שכבה של משטח חלק המונע מלכלוך עפר וחול לשפשף את הרכב.

מהו פוליש לרכב?

נוזל הפוליש הינו נוזל המיועד למשטחים צבועים כדי למנוע שריטות ולכלוך. בנוזל קיים חומר כימי שביכולתו להסיר שכבה דקה של צבע ולמזער את השריטות. כמו כן בנוזל יש גם מעט שעווה וזאת כדי להעניק לרכב מראה מבריק.

את טיפול הרכב בפוליש ניתן לעשות באמצעות עבודת ליטוש על ידי מכשירים המיועדים לכך או באופן ידני באמצעות מטלית רכה.  ניתן למצוא מגוון רחב של נוזלי פוליש השונים ברמת עוצמת הנוזל וזאת בהתאם לאופי הפגמים וחומרתם ברכב.

מהו ווקס לרכב?

ווקס לרכב הוא בעצם שעווה הנמכרת בצורת נוזל או משחה, כשבעבר השעווה הייתה נמכרת באופן טבעי כשעווה שמקורה מדבורים וכיום ניתן למצוא אותה כתרכובת סינטטית. 

טיפול הווקס לרכב נועד להוסיף שכבת הגנה נוספת על גבי הצבע המקורי ובנוסף להעניק לו ברק. שכבת הווקס מגנה על הרכבים מפני מפגעי טבע וזיהומים. ביכולתו של הווקס לסנן קרניים אולטרה סגולות ובכך למנוע תהליך של דהיית צבע הרכב לאורך זמן ולמנוע חמצון הצבע המתרחש בשל התגובה הנגרמת ברכבים בין המתכת לחומרים דוגמת: מלחים, שמנים וחומרים מזהמים אחרים אליהם הם נחשפים.

 
תיקון שריטות ברכב

במה כדאי לבחור ואיך לפעול?

ישראל היא מדינה שטופת שמש לכן חשוב להקנות לרכב טיפול פוליש קבוע פעם בכמה חודשים בפרט אם מדובר ברכבים לא חדשים. חשוב לקחת בחשבון שטיפול בפוליש ללא טיפול ווקס אינו מומלץ משום שהדבר יקטין את השכבה המגינה על הצבע והמתכת ברכב.

יש פעמים, לאחר שנים רבות על הכביש, שכדאי לשקול את צביעת הרכב מחדש במקום טיפול מקיף של פוליש ווקס. מדובר בתהליך שעלותו מעט גבוהה יותר אך יביא אתכם לתוצאה הרצויה.

פוליש ווקס לרכב

בשמש הקופחת של ארצנו ובתנאי האקלים הקיצוניים ובשילוב זיהום האוויר הליך הבלייה של צבע הרכב הופך להיות מהיר הרבה יותר , לכן חשוב מאוד לתחזק ולהגן על צבע הרכב באמצעות פוליש המסיר ומנקה את הפיח ושאר החומרים הזרים אשר הצטברו על הצבע. הפוליש מעלים גם שריטות קטנות ומטשטש פגמים בצבע, הווקס ישלים את המלאכה ויחזיר את הברק ותן שכבת מגן לצבע הרכב.

פוליש ווקס לרכב במחירים השווים 

במוסך שלנו תקבלו שירותי פוליש ווקס לרכב במחירים השווים לכל כיס – פוליש ווקס מומלץ לרכב במכשור מתקדם ואיכותי ביותר ובאמצעות תכשיטים וחומרים אשר מיובאים מחוץ לישראל – השירות מתבצע בהתאמה לגוון ולצבע הרכב.

פוליש ווקס

במוסך פוליש הינו החומר שתפקידו לנקות ולהסיר חומרים זרים ומזיקים מעל פני הצבע. במוסך פחחות הצפון תקבלו את המענה לכל בעיה. ברשותנו מגוון רחב של סוגי פוליש ווקס לרכב אשר אנו מתאימים לצבע הרכב בהתאם למצבו. אנו עובדים עם החומרים האיכותיים ביותר ועם הכלים המקצועיים ביותר, כי לרכב שלך מגיע הטוב ביותר.

הטיפול כולל: ניקוי פנים, ניקוי הג'נטים וטאצ'אפ על שריטות קטנות. לשלשת ציפורים, פיח, אבק תעשייתי וכו" מעל פני הצבע ברכב. הפוליש יודע להסיר גם שריטית קלות מצבע הרכב. ישנם סוגים רבים של פוליש, אגרסיביים יותר או פחות וחשוב להתאים את הפוליש הנכון לצבע הרכב.

לאחר שטיפלנו, ניקינו את הצבע, כעת עלינו להחזיר את הברק וההגנה לצבע. תפקיד הווקס לשמור את הצבע ולהיות שכבת חייץ בין הצבע לחומרים הזרים. הווקס מחזיר לצבע את הברק והעומק. גם כאן קיים חומרים שונים טובים יותר או פחות.

מעוניינים בהצעת מחיר או יש לכם שאלות על הטיפול, שלחו לנו פרטים או התקשרו אלינו…

שאלות נפוצות

חומר הווקס מחזיר לצבע את הברק והעומק, קיימים מגוון חומרים שונים טובים יותר או פחות. לייעוץ מקצועי התקשרו אלינו.

פוליש הינו החומר שתפקידו לנקות ולהסיר חומרים זרים ומזיקים מעל פני הצבע. רוצים לדעת עוד היכנסו לאתר.

טיפול ווקס לרכב הוא בעצם ציפוי הרכב בשעווה היוצרת שכבה של משטח חלק המונע מלכלוך עפר וחול לשפשף את הרכב. למידע נוסף היכנסו לאתר.

מחיר השירות עבור ניקיון פוליש ווקס תלוי באיזה סוג רכב אנו מבצעים את העבודה. להצעת מחיר התקשרו אלינו.

מוסך פחחות הצפון נותן שירות ניקיון פוליש ווקס לכל סוגי הרכבים. לייעוץ מקצועי והתקשרו אלינו.

צרו קשר עוד היום

דילוג לתוכן