פחחות וצבע לרכב

ריבוי תאונות הדרכים, תשתיות הכבישים הגרועות, הצפיפות בכבישים ופגיעות שונות ברכב כתוצאה מנסיונות כושלים למצוא מקום חניה הן הגורמים העיקריים לכך שאנו זקוקים מדי פעם לתיקון פחחות וצבע לרכב.

 

פחחות רכב ותיקוני פחחות הכוללים טיפול בבעיות חלודה וריקבון של הפח, מכות ופגיעות בחלקי הרכב השונים, חורים, שריטות וכיפופים שונים בפח אינם רק ענין אסתטי אלא במקרים רבים יכולות להפוך גם לבעיות בטיחותיות או להוריד בצורה משמעותית את ערך הרכב.

 

מוסך פחחות רכב

פחחות וצבע לרכב לאחר תאונות

בבואנו לבצע עבודת פחחות או צבע לרכבינו אנחנו צריכים לקבל כמה החלטות חשובות.
ראשית פחחות וצבע לרכב לאחר תאונות הן בדרך כלל תיקונים בסדרי גודל גדולים יותר ויקרים יותר ומכוסים פעמים רבות על ידי הביטוח.

פחחות וצבע לכל סוגי הרכבים

 באופן כללי מוסכי פחחות וצבע לאוטו נחלקים לשני סוגים עיקריים: ישנם מוסכי פחחות וצבע לכל סוגי הרכבים,  אלו נותנים שירות לכל דגמי המכוניות וישנם מוסכים  המתמחים בסוג רכב מסויים בלבד. במרבית המקרים ניתן לצפות ממוסך מתמחה לרמת עבודה וביצוע גבוהה יותר משל המוסך הכללי.

לקבלת הצעת מחיר לתיקון פחחות וצבע לרכב , התקשרו למספר > 03-54-65871

פחחות וצבע – מחירון

שוק הפחחות והצבע לרכב כמו הרבה שווקים אחרים הינו שוק פרוץ שאליו נכנסים לא אחת בעלי מקצוע לא מיומנים, ללא נסיון וללא הידע המתאים המוכנים לעשות כל עבודה במחירים שוברי שוק על מנת לכבוש נתח שוק קטן.לעומתם, ישנם מוסכים אמינים בעלי כח אדם מקצועי, העוברים הכשרות מקצועיות והעובדים לפי התקנים של היצרן. הם כמובן משתמשים בחומרים מקוריים מטעם היצרן ונותנים אחריות לעבודה המתבצעת אצלם.
השונות הזאת שבין נותני השירות האלה מביאה לכך שהמחירים יכולים לנוע על סקאלה רחבה מאד ולצרכן המבולבל קצת קשה להעריך  מיהו נותן השירות האיכותי במחיר האופטימלי. בנוסף לאיכות העבודה עצמה והחומרים המחיר יכול להשתנות גם עקב מצב הרכב הכללי ומה כמות עבודת ההכנה שהרכב זקוק לו בכדי להביא אותו למצב שניתן לצבוע אותו בצורה משולמת.

תיקון פחחות לרכב

עבודת ההכנה כוללת תיקון פגמים ומכות בפח, ישור ומילוי חורים ושיוף והחלקה של הפח בכדי ליצור הרמוניה וצביעה אחידה וחלקה ככל האפשר. למעשה עבודת הפחחות והצביעה משלימות אחת את השניה ותוצאות הצביעה תלויות רבות האיכות עבודת הפחחות שנעשה לפני כן. גורם נוסף המשפיע על המחיר הינו כמות שכבות הצבע הנדרשת על מנת להגיע לצביעה מושלמת.

תיקון צבע לרכב

עבודת הצביעה נעשית על ידי הכנסת הרכב לתנור מקצועי ומיוחד לצביעת רכבים.זהו תנור סטרילי המונע אבק ומאפשר יבוש אחיד ונכון בטמפרטורה הרצויה מה שמקצר משמעותית את זמן הצביעה ומעניק לרכב את המראה החלק והנוצץ שכולנו רוצים.
לאחר היבוש בתנור הרכב ניבדק שוב בכדי לוודא שהצביעה נעשתה בצורה מושלמת ולתיקון בעיות צבע קטנות במידה והן מתגלות.
לסיום כמו בכל נושא של צרכנות נבונה כדאי לעשות סקר שוק מקיף, להשוות מחירים ואם יש פערי מחיר גדולים לבקש הסבר לפערים, לקבל המלצות וחוות דעת על המוסך מאנשים שקיבלו שירות דומה ורק אז לקבל את ההחלטה הסופית

פחחות וצבע לרכב

מוסך פחחות וצבע לרכב בתל אביב

עשיתם תאונה ? התקלף לכם הצבע ? תהליך השיקום לרכב לא חייב להיות כל כך יקר ומייגע.
“פחחות הצפון” הוא מוסך מורשה ומפוקח על ידי משרד התחבורה, מה שאומר שאנו עובדים אך ורק עם שמאי רכב מורשים להערכת נזק לרכב בפיקוח ואישור משרד התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים. באחריות השמאי להעריך את הנזק אשר נגרם לרכב בצורה המדויקת והאובייקטיבית ביותר. אנו נתאם ונזמן עבורכם שמאי מקצועי, מנוסה ומוסמך.

כאשר מדובר בפחחות וצבע לרכב – אתם חייבים לבחור חכם !

המוסך מציע שירותי פחחות וצבע לרכב עם התאמה ממוחשבת לצרכי הלקוח ! באמצעות המכשור המתקדם ביותר אנחנו מבטיחים את רמת הדיוק בהתאמת הצבע תוך כדי שימוש בתוכנת מחשב המותאמת לכך.
צביעת החלקים בפחחות הצפון מתבצעת באמצעות מכשירי צביעה מתקדמים כגון אקדחי ריסוס צבע, סוגי צבע שונים המותאמים לרכבים השונים וצבעים מנוסים ומוסמכים על מנת להימנע מקורוזיה העלולה להיווצר מתחת לשכבת הצבע כאשר העבודה אינה מקצועית.

למה לבחור במוסך פחחות הצפון?

  • אנשי המקצוע עם ניסיון של שנים בתחום
  • שימוש בציוד ובטכנולוגיות המתקדמים בעולם
  • שימוש בצבעים האיכותיים ביותר
  • שירותי פחחות רכב עם מחיר ללא תחרות

מהן היתרונות של מוסך פחחות הצפון?

מוסך פחחות הצפון הוא שילוב מושלם של כל הצרכים שלנו במוסך אחד וותיק במיוחד. מעבר לכך שהמוסך מתמחה בטיפולי פחחות וצבע כבר כמעט שבעים שנה, ומקפיד להתקדם עם הזמנים ולהשתמש בציוד הכי חדשני ויעיל לטיפולי פחחות, המוסך גם נחשב למוסך הסדר ועובד עם כל חברות הביטוח השונות כגון כגון הראל, הפניקס, מנורה מבטחים, AIG, שירביט, מגדל, איילון, ביטוח ישיר ועוד. בנוסף, אחד היתרונות המובהקים של מוסך פחחות הצפון זו היכולת להתאים את הטיפול המדויק לרכב על פי סוגו והמותג שלו, כך שהנכם יכולים להיות רגועים שהרכב שלכם יקבל טיפול איכותי ומותאם אישית לסוגו, הן מבחינת פחחות, ובמיוחד מבחינת צבע. לדוגמא, המוסך מעניק טיפולי פחחות וצבע לסוגי רכבים שונים כגון טויוטה, מאזדה, יונדאי, הונדה, מיצובישי, פורד,ועוד.

פחחות וצבע בתל אביב

כיוון שתל אביב היא אחת הערים הצפופות בארץ, ובוודאי מבחינת רכבים, בכל יום אנשים מוצאים את עצמם יוצאים מחניות צפופות, מחנים במקומות בלתי אפשריים, ומנווטים את עצמם ברחובות צרים במיוחד, ולא פעם הם גורמים לנזק לרכבים שלהם ולשל אחרים, ולכן, כשמודבר בתחזוקה של הרכבים שלנו, אחד הטיפולים הנפוצים הם טיפולי פחחות וצבע. כמו כן, למרות אמצעי הזהירות הרבים שאנו נוקטים על הכבישים, לא פעם אנו מוצאים את עצמנו בתאונות, שלמזלנו נחשבות לקלות, כאשר הנזק מהן נגרם אך ורק לחלקו החיצוני של הרכב, הלא הוא הפח והצבע. כך או כך, בין אם מדובר במקרים שבהם שכבת הפח סופגת פגיעה רצינית, ובין אם מדובר בשפשוף קל מיציאה מחנייה, הדרך היחידה לתקן את הנזק זה טיפולי פחחות וצבע מקצועיים. יחד עם זאת, כאשר אנו זקוקים לטיפולי פחחות וצבע, תמיד מתחיל החיפוש אחר מוסך שהוא גם מתמחה בתחום, גם נחשב למוסך הסדר שעובד עם חברת הביטוח שלנו, וגם מוסך שיודע להתאים את הטיפול ואת החומרים לסוג הרכב שלנו. ובכן, כדי לחסוך לכם זמן יקר, הגיע הזמן שתכירו את מוסך פחחות הצפון, המוסך המוביל לטיפולי פחחות וצבע בתל אביב.

מדוע אסור להתפשר על מומחיות בטיפולי פחחות וצבע?

מוסך פחחות הצפון הוא מוסך שמתמחה באופן ממוקד בטיפולי פחחות וצבע, כאשר כל טיפול נעשה על ידי אנשי צוות מיומנים ומקצועיים בתחום. בין אם מדובר בתיקונים קלים או קוסמטיים, המטרה העיקרית של טיפולי פחחות וצבע זה שלא יהיה זכר או סימן לתאונה או לפגיעה, וזה בדיוק הליבה של מוסך פחחות הצפון. למרות שיש מוסכים רבים שמציעים טיפולי פחחות וצבע כשירות נלווה, הסיבה העיקרית והחשובה ביותר שאסור להתפשר וחשוב לפנות למוסך שמתמחה אך ורק בטיפולי פחחות וצבע טמונה במשאבים, בחומרי הגלם, ובציוד המתקדם שיש ברשותם, ובפרט למוסך פחחות הצפון שמקפיד שכל הטיפולים ייעשו באופן מדויק, מוקפד, ובסטנדרטים בלתי מתפשרים, וזאת כדי שהרכב יחזור לבעליו כאילו הרגע יצא ממפעל הייצור.

לקבלת מידע נוסף על פחחות וצבע לרכב עם מחיר אטרקטיבי התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם בהקדם.

מגוון שרותי פחחות רכב

צרו קשר עוד היום

דילוג לתוכן