תיקון פחחות וצבע לאחר תאונה

תאונת דרכים היא עניין מצער ויש בו הרבה פעולות שמביאות איתן גם כאב ראש, טרדה וטרחה. חשוב – קודם כל ולפני הכל לטפל בפגיעות בגוף, אם יש כאלה. לפנות למשטרה ולחברת הביטוח ולבצע את כל הפעולות הפרוצדורליות הנדרשות במקרה כזה. רק לאחר שמחלימים ומבינים אט אט מה צריך לעשות ומה הסדר המתאים – צריך גם לחשוב על הרכב עצמו – מה מצבו? האם צריך להחליף אותו? האם אפשר לתקן את התקלות שנוצרו בו בשל התאונה? ומה סדר הגודל של הנזק? האם יספיק תיקון שריטות לרכב או שמא דרוש כאן טיפול מעמיק ויסודי יותר? חשוב שהרכב יגיע למוסך אמין ומקצועי כמה שיותר מהר על מנת לבצע את כל ההערכות.

מוסך שעוסק בתחום של פחחות רכב חייב להיות מוסך מקצועי שיש לעובדים בו ניסיון רב ככל האפשר אך ורק בתחום זה. הניסיון וההתמקצעות חשובים מאד על מנת לקבל את השירות הטוב ביותר ואת הטיפול הטוב ביותר במעטפת הפח של הרכב. תיקונים מקצועיים ומעולים יכולים לגרום לרכב להיראות כאילו הוא כלל לא עבר תאונה, כל השריטות תהיינה ישרות ולא יהיו פגמים בצבע. במוסך שמציע אך ורק שירותים של פחחות ו/או צבע – יבוצע שימוש באביזרים ומכשור מתקדמים ומתוחכמים שממש יחזירו את מצב הרכב לקדמותו והוא ייראה לא פחות ממושלם.

 

איך בוחרים את מוסך לביצוע תיקונים ברכב לאחר תאונה?

ישנם המוסכים הכלליים שמציעים את כל השירותים והטיפולים הדרושים לרכב תחת קורת גג אחת. דווקא אלה עלולים להתגלות כפחות מתאימים לאחר תאונה. במידה ונדרשים תיקוני עומק בשל הפגיעה ברכב – אין ספק שעדיף לפנות אל מוסך שמתמקצע בתחום זה או אחר, בעיקר אם מדובר בתיקוני צבע לרכב. מכיוון שמעטפת הרכב היא מה שמקנה לרכב את הרושם מצד מי שמסתכל עליו – אין ספק שהמעטפת צריכה להיראות פשוט מושלם ולא פחות מכך. ברוב המוסכים הכלליים לא יהיה הציוד הדרוש לשם מתן שירותים איכותיים ומעולים בתחום הפחחות ומכאן הסיבה והצורך לחפש מוסך פחחות שמציע שירותים רק בתחום זה.

אף אדם לא רוצה שהרכב שלו לא ייראה במיטבו. מעטפת הפח חייבת להיראות מושלמת ואנשי מקצוע שמתעסקים רק בפחחות או בצבע – יידעו איך לגרום לרכב להיראות כאילו זה עתה עזב את אולם המכירות. אף אחד לא יידע ולא יוכל לנחש לעולם שהרכב עבר תאונה אי פעם ועובדה זו תיחשף רק באוזני מי שיצטרך לדעת זאת. בעלי רכבים מודים בעצמם שהם היו פעורי פה לראות את הרכב שלהם, שעבר תאונה, לאחר שתוקן וטופל בנאמנות אין קץ במוסך שמציע אך ורק תיקוני פחחות וצבע וללא ספק לא היו מתקבלות אותן התוצאות במוסך כללי אשר מציע שלל תיקונים או טיפולים אחרים.

איך מתקנים שריטות ברכב

אהבת? תחלוק עם החברים...

מידע נוסף...

צרו קשר עוד היום

דילוג לתוכן