פוליש ווקס מומלץ לרכב

פוליש מומלץ לרכב

אחד מטיפולי התחזוקה לרכב הוא טיפול של פוליש. טיפול המעניק לרכב מראה נקי ויוקרתי לאורך זמן, כשביכולתו לשמור גם על הצבע, הפח וערכו הגבוה של הרכב.

תיקון שריטות ברכב

ישראל ידועה כמקום בו לאורך רוב ימי השנה קיים מזג אוויר חם. כלי הרכב הרבים חשופים לקרני השמש החזקות בימי הקיץ, הגורמות נזק לאותם כלי רכב, כשלאורך זמן צבע הרכב דוהה ואף פח הרכב עצמו ניזוק ממפגעים אחרים (מכות קטנות, עיקומים, צואת יונים וכדומה). אי לכך, בישראל ממליצים אנשי מקצוע רבים, בטיפול מתמיד ומקצועי של פוליש לרכב.

פוליש קריסטל לרכב

טיפול של פוליש לרכב נעשה על גבי שכבת הצבע העוטפת את פח הרכב. את הפוליש אנו מורחים באמצעות נוזל או משחה ייעודית. בשוק קיימים מספר רחב של מוצרי פוליש שונים ויש כמובן לבחון ולבדוק מהם מוצרי הפוליש המתאימים ביותר לרכב שלנו.

פעולת מריחת החומר מדמה בעצם פעולה של ליטוש המסירה מהרכב את שכבת הצבע הדהויה והפגומה, כשמתחת לשכבה זו ישנה שכבה חדשה ומבריקה. את עבודת הפוליש יש לבצע באופן מקצועי ועל כן ישראלים רבים משאירים את מלאכת הטיפול לאנשי מקצוע שתחום עיסוקים נוגע לתחזוקת הרכב.

להשלמת הטיפול בפוליש ניתן לבחור בטיפול של פוליש קריסטל לרכב. הטיפול הקריסטלי נעשה באמצעות חומרים מסוימים המתווספים  לטיפול של פוליש הווקס אשר הופכים את נראהו של הרכב למבריק, נוצץ ובעל מקדם הגנה עמיד לאורך זמן.

ציפוי ננו קרמי – ציפוי ננו לרכב

טיפול נוסף שהפך לפופולרי הוא ציפוי ננו קרמי לרכב. ציפוי המגן על צבע הרכב ודוחה ממנו מים ולכלוך. חומר הננו מורכב מחלקיקי סיליקט – תרכובת כימית הכוללת שילוב בין סיליקון וחמצן.

חומר הננו פועל על ציפוי הצבע הקיים ברכב. בשביל שנוכל ליהנות מאפקט מרבי של הטיפול, חשוב לבצע עבודת הכנה ראויה בטרם טיפול ציפוי הננו. הכנה לקויה של הרכב לקראת טיפול זה ישאיר את רכבכם עם אותן שריטות שאיתן הגעתם למכון הניקוי.

תהליך עבודת הציפוי עצמו לוקח כ-72 שעות. עבודת הציפוי עצמה לוקחת כ-24 שעות, כשברור שאינה יכולה להיעשות באופן רצוף, כשבסיומה חשוב להמתין 48 שעות נוספות להקשחת החומר. בהינתן זמנים אלו עליכם לקחת בחשבון שתצטרכו להיפרד מהרכב שלכם לפחות לארבעה ימים.

פוליש מומלץ לרכב

כיצד נוכל לדעת מהו טיפול הפוליש המומלץ לרכבנו? 

מדובר בשאלה חשובה, שכדאי ומומלץ לקבל עליה תשובה מאלו העוסקים בתחום. כך נוכל להתאים טיפול פוליש נכון לרכב, לעשות שימוש בתכשירים הנכונים ביותר ואף להבין מהם הטיפולים המקדימים שיש לעשות בהתאם למצב הרכב, כשבין היתר קיימים טיפולים מקדימים לפוליש הכוללים שטיפה עם שלייף סבון (תהליך של שיוף צבע הרכב באמצעות נייר זכוכית ונוזל סיכה) ופלסטלינה, תיקוני מכחול, שחזור פלסטלינה, שימוש בחומר מקשר ועוד.

צרו קשר עוד היום

דילוג לתוכן