פחחות וצבע – כל מה שצריך לדעת

כשמדובר בטיפולי פחחות וצבע אין מקום לפחות מביצוע מושלם. למרות שמדובר בפן האסתטי של הרכב, חשוב לכולנו שהעבודה תהיה איכותית ושהרכב יראה כמו חדש, ובמיוחד אם נקלענו לתאונה קלה או מורכבת שגרמה נזק בולט לפח של הרכב. כמו כן, מעבר למומחיות הנדרשת לטיפול פחחות, זו גם היכולת להתאים את הצבע באופן מדויק לסוג הרכב ולגוון שלו, ולא פעם דווקא בחלק הסיזיפי הזה, מתגלה הבעיה באיכות העבודה. ובכן, אם הנכם מעוניינים בעבודת פחחות וצבע איכותית ויסודית, אתם במקום הנכון

מהם טיפולי פחחות וצבע?

טיפולי פחחות הם טיפולים הדורשים מומחיות רבה והם נעשים בעבודה משולבת של ציוד טכנולוגי מתקדם ועבודה סיזיפית. כמו כן, למרות שיש לא מעט מוסכים שמעניקים טיפולי פחחות וצבע, לא פעם מדובר בשירות נלווה או מזדמן, ולא בתחום ההתמקצעות של המוסך (וניתן לראות זאת בתוצאה הסופית). יחד עם זאת, מוסכים שאכן מתמחים בטיפולים מסוג זה, יש ברשותם את מגוון החומרים והצבעים הנדרשים לסוגי רכבים שונים, כך שהם עובדים עם החומר המותאם לרכב. כמו כן, עם כל הכבוד לחומרי הגלם ולחשיבותם, חלק גדול מעבודת פחחות וצביעה איכותית קשורה לתשומת לב לפרטים, היכרות עם סוגי הפח השונים, והיכולת להכין את גוון הצבע המדויק בסנכרון מושלם עם גוון הרכב.

כיצד נעשים טיפול פחחות וצבע?

ובכן, תהליך ההכנה לטיפולי פחחות וצבע כוללים תיקוני פגמים, יישור שיוף והחלקת הפח (כדי להעניק לעבודת הצבע מרקם ותשתית מתאימה) ועבודה מכנית מדויקת. האופרציה נעשית בעזרת תנור מקצועי המיועד לצביעת רכבים המעניק לרכב ייבוש ומונע מהצטברות של לכלוך ואבק להידבק לשכבת הצבע. כמו כן, לאחר הוצאת הרכב מהתנור, נעשית בדיקה נוספת כדי להעניק לרכב את הפינישים הסופיים. בנוסף לכך, קיימת גם המון עבודה ידנית הנעשית באמצעות אקדחי ריסוס והכנת הגוון המתאים. כך או כך, התהליך של פחחות וצבע כרוכים זה בזה, כיוון שכדי להגיע לתוצאת צביעה מושלת צריך קודם להעניק לרכב טיפולי פחחות. רק בעזרת השילוב בניהם ניתן להעניק לרכב מראה חדש ונוצץ.

אילו אלמנטים נוספים דרושים לעבודת טיפול ופחחות מקצועית?

כאשר הרכב מגיע לטיפולי פחחות וצבע, זה מאוד חשוב להתאים את העבודה למצב הרכב. למרות שבמרבית המקרים מדובר בנזקים שנגרמו כתוצאה מתאונות, לא פעם מגיעים רכבים כדי לעבור "טיפול קוסמטי". חשוב לדעת כי קיימים טיפולים לרכב שחשוב לבצע על מנת לשמור על תקינותו
כמו כן, הרבה מעבר לטיפול וויזואלי, התפקיד של טיפולי פחחות וצבע זה לשדרג גם את איכות ועמידות הפח והצבע וזאת נעשה על ידי חומרי צבע מיוחדים שעוזרים למנוע קורוזיה, ומעניקים שכבת הגנה חדשנית לרכב. לא פחות חשוב (ואולי הכי!), העבודה חייבת להתבצע אנשי מקצוע מנוסים המתמחים בתחום פחחות וצביעת הרכב.

מעוניינים בטיפולי פחחות וצבע מקצועיים?

פחחות הצפון מעניק טיפולי פחחות וצבע באיכות הגבוהה ביותר. מעבר לחומרי הגלם המשובחים, צוות המומחים של המוסך מתמחה במקצועיות בטיפולים מסוג זה, ויודע להתאים כל טיפול לסוג הרכב הן מבחינת תהליך העבודה, והן מבחינת החומרים.

פחחות וצבע

אהבת? תחלוק עם החברים...

מידע נוסף...

צרו קשר עוד היום

דילוג לתוכן