פחחות רכב בתל אביב

הרכב שלנו הוא הרבה יותר מהדרך שלנו להתנייד בכבישים וחשוב לנו שהוא גם יראה במיטבו. ובכל זאת, גם שאנו נורא משתדלים לשמור ועליו לתחזק אותו, לפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו בתאונות קלות שגורמות לנזקים ודפיקות בפח, ואם נודה באמת, לפעמים זה קורה גם שאנו לא נוכחים, כאשר מישהו משאיר לנו "מזכרת" בזמן שהרכב עמד בחניה. למי מאיתנו שגר או עובד בתל אביב, מכיר את התופעה מקרוב, ויודע שלא פעם הצפיפות של הרכבים, החניות המורכבות, ואינסוף הסחות הדעת מובילות לדפיקה או שפשוף במקרה הטוב, ולנזק חמור יותר במקרה הרע, והאמת? שלפעמים זה באשמתם אחרים, ולפעמים באשמתנו. כן, יש נזקים שהם פשוט בלתי נמנעים והם דורשים מאיתנו לקחת את הרכב לטיפולי פחחות.  יחד עם זאת, כך או כך, כל בעל רכב יודע שטיפולי פחחות לא עושים אצל כל אחד אלא אצל מומחים בתחום הפחחות, וכאשר מדובר במומחיות, מוסך פחחות הצפון הוא המוסך לפחחות רכב המוביל בתל אביב.

מוסך פחחות הצפון- כשניסיון ומומחיות הולכים יד ביד

מוסך פחחות הצפון הוקם בשנת 1955 ונחשב לאחד המוסכים הוותיקים בתל אביב. עם ניסיון של כמעט 70 שנה בתחום הפחחות, ודורות על גבי דורות של לקוחות נאמנים, אין מדובר בפלא שמדובר באחד המוסכים המובילים בתל אביב. מדובר במוסך משפחתי שמאז הקמתו כבר הפך לשם דבר, וממשיך להצדיק את שמו הטוב ואת מקצועיותו נטולת הדופי במשך שנים, וכמובן בהווה. מעבר למומחיות של אנשי הצוות בתחום הפחחות, המוסך עובד עם הציוד המתקדם ביותר ומקפיד על ביצועי טיפולי פחחות מושלמים. בנוסף, המוסך גם מוכר כמוסך הסדר ועובד מול חברות ביטוח רבות כגון הראל, הפניקס, מנורה מבטחים, AIG, שירביט, מגדל, איילון, ביטוח ישיר ועוד.

מה הופך את מוסך פחחות הצפון לאחד המוסכים המומלצים לטיפולי פחחות רכב בתל אביב?

טיפולי פחחות רכב הם הרבה יותר מהשבת הנפח המדויק לפח הרכב, נהפכו, לא פעם רכבים שזקוקים לטיפולי פחחות גם זקוקים לטיפולי צבע, החלקה, פוליש ועוד. אנשי הצוות של מוסך פחחות הצפון מתמחים גם בטיפולי פחחות מקצועיים, אך גם בעוד מגוון שירותים כגון צבע לרכב, תיקון שריטות לרכב, פוליש ווקס והחלפת מראות ופנסים. למרות שיש לא מעט מוסכים שמציעים טיפולי פחחות כאחד מטיפוליהם הרבים, פחחות מקצועית דורשת התמקצעות ממוקדת בתחום, היכרות עם סוגי הפח השונים והתאמת הטיפול המתאים עבורם, מעקב אחר חידושים ושימוש בציוד מתקדם, וכמובן עין טובה לפרטים הקטנים שעושים את כל ההבדל בין טיפול טוב לטיפול מצוין. כמו כן, הרכבים השונים והחברות השונות לא פעם נוהגים להשתמש בחומרי גלם שונים וזה מאוד חשוב להתאים אותם באופן מדויק כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר. מוסך פחחות הצפון מעניק טיפולי פחחות וצבע לסוגי רכבים שונים כגון טויוטה, מאזדה, יונדאי, הונדה, מיצובישי, פורד, ועוד ומקפיד שכל סוג רכב יקבל טיפול מותאם אישית לצרכיו על מנת להשיב לו את המראה המקורי שלו וללא סימן.

ביצוע פחחות צבע

אהבת? תחלוק עם החברים...

מידע נוסף...

צרו קשר עוד היום

דילוג לתוכן