פחחות רכב רק במוסך פחחות מורשה

אנשים רבים עושים טעות ולא מייחסים חשיבות גבוהה לתחום של פחחות רכב. הם חושבים שכאשר הם משאירים את הרכב במוסך הכללי שמטפל ברכב שלהם זה מספיק והם יקבלו שם מענה גם במידה ודרוש תיקון של הפח. בפועל – זה לא כך. כיום ישנה חלוקה מאד ברורה של אנשי מקצוע לתחומי הטיפול והשירות השונים שקשורים בכלי הרכב וחשוב מאד לפנות אל איש המקצוע הרלוונטי בלבד בכל מצב או נושא. פחח רכב מקצועי ומנוסה יוכל לעשות את ההבדל בין תיקון מושלם ברמה גבוהה לבין טיפול שיהיה צורך לחזור עליו שוב בעתיד. אז איפה מוצאים שירותי פחחות מקצועיים? רק במוסכי פחחות מורשים.

גם כאשר פונים אל מוסך מורשה או כזה שנמצא בהסדר עם חברת הביטוח, למשל, אין זה אומר שאנשי המקצוע במוסך עוסקים בעולם הפחחות ויוכלו לתת מענה הולם ברמה גבוהה. לכן חשוב וכדאי להעדיף לפנות אל מוסך פחחות מורשה וכך לוודא שהטיפול יהיה מוכר על ידי חברת הביטוח או על ידי חברת היבואן. כל בעל רכב רוצה שהרכב שלו ייראה מושלם, יפה ותקין ומעטפת הפח של הרכב היא בדיוק מה שיצביע על רכב כזה או על רכב שיש בו פגמים או תקלות. מכאן שלא מומלץ להתפשר וגם אם יש צורך לבצע תיקון בתשלום מלא – חשוב לדעת שהמחיר הגבוה יצדיק את עצמו לטווח הארוך.

 

מה עושים בתיקוני פחחות?

כאשר מתרחשת תאונת דרכים ייתכן ומעטפת הפח נפגעת כתוצאה מהתאונה וצריך לבצע תיקון או יישור של הפח. חשוב מאד לגשת את מוסך מורשה, מכיוון שיש חברות יצרן שיש להן הנחיות ספציפיות אשר קשורות לאופן התיקון על מנת שיהיה מוכר לאחר מכן גם על ידי חברות הביטוח. ייתכן ויש דרך מסוימת לבצע תיקון וחשוב לדעת את זה. מכיוון שבעל הרכב עצמו לא בהכרח מכיר את נבכי הנושא הזה – עליו לפחות לגשת למוסך המורשה ולהיות בטוח ששם יידעו בדיוק להנחות אותו איך יבוצע התיקון. מוסך מורשה יכיר כל דגם של כלי רכב, את פס הייצור הספציפי והנחיות שונות שיצאו באופן ספציפי בהתאמה לדגמים מסוימים.

תיקון פחחות רכב מבוצע באופן מותאם אישי לכל תקלה, נזק או רכב. לא כל סוג תיקון שמתאים לכלי רכב אחד גם יתאים לאחר ולכן חשוב שאיש מקצוע יבצע את ההערכה ויגיד איך יהיה הכי נכון לבצע את התיקון בכל מצב. מוסכים מורשים של פחחות בתל אביב משרתים נהגים שגם מתגוררים וגם עובדים בקרבת מקום ולכן לא צריך לפסול את ההגעה למוסך מורשה בשל חוסר נוחות להגיע אליו. התועלת הרבה והערך מהשירות הטוב, המסור והמותאם לרכב יעלו על פני כל חוסר נוחות, בעיקר אם מדובר בתיקונים שמבוצעים אך ורק לעיתים רחוקות.

במוסך פחחות מורשה

אהבת? תחלוק עם החברים...

מידע נוסף...

צרו קשר עוד היום

דילוג לתוכן